EĞİTİMİN AMACI, ÇIKTILARI:
Sosyal medyayı kurum, marka, birey olarak daha etkili ve profesyonel kullanmak isteyenlere, sosyal medya yönetiminin temel süreçlerini teorik ve pratik biçimde anlatarak, başarılı bir sosyal medya uzmanı olmalarına yardımcı olmaktır.
KATILIMCI PROFİLİ:
-
Sosyal medya yönetim süreçlerini öğrenmek isteyen,
-
Kurum, marka ve kişilerin sosyal medya hesaplarını güçlendirmek isteyen,
-
Sosyal medya kanallarını kullanarak ürün tanıtımı/satışı, kurum ve marka kimlik kazandırma/oluşturma çalışmaları yürütmek isteyenler,
-
Sosyal medya yönetiminin her alanında yetkinlik sahibi olmak isteyen yönetici ya da firma sahipleri,
-
Sosyal medya alanında reklam ajansları, kurum ve markaların bünyesinde kariyer planlayan kişiler.
EĞİTİMİN TOPLAM, GÜNLÜK SAATLERİ VE EĞİTİM GÜNLERİ:
Toplam 48 Saat
GRUP MİNİMUM VE MAKSİMUM SAYILARI:
10 – 20 Kişilik Gruplar
EĞİTİMİN GÜNLERE/SAATLERE GÖRE ÖZET PROGRAMI:
1.GÜN
-
Yeni Medya
-
Vatandaş Haberciliği (Yeni Nesil Habercilik)
-
Verilerle Dünyada ve Türkiye’de Sosyal Medya
-
Sosyal Medya Pazarlamasına Giriş
-
Sosyal Medya Platformları
-
Müşteri ve Ajans (Yapısı ve İlişkileri)
2.GÜN
-
Sosyal C.R.M (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
-
Sosyal Medyada İçerik Üretimi, Yönetimi ve İçerik Planı
-
Teoride ve Pratikte Sosyal Medya – Etkili Sosyal Medya Kullanımı İçin İpuçları
-
Yardımcı Sosyal Medya Yönetim Araçları - Programları
3.GÜN
-
Dijital Pazarlama – Marka – Müşteri
-
Nesnelerin İnterneti İle Değişen Dünya
-
S.E.M, S.E.O ve Adwords (Google Ads) Ne İşe Yarar – Nasıl Çalışır?
-
YouTube’da Nasıl Para Kazanılır? (Google Adsense)
-
Markalar için Sosyal Medya Stratejisi Hazırlama
-
Sosyal Medyada İtibar Oluşturma ve Yönetme
-
Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
-
Monitoring (Online PR)
4.GÜN
-
Uygulamalı Facebook ve Instagram Reklamcılığı
(Sponsorlu Reklam Oluşturma)
-
Sosyal Medyada Bilgi Güvenliği – Bilgi ve İletişim Güvenliği Hukuku
Not : Yenisem, ilan ettiği eğitim içerikleri, eğitmenler, süre ve katılımcı ücreti bilgilerinde
değişiklik yapabilir.